Team Fusion 5.00
- DUI
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Die Martlet erstmals in bewegten Bildern:
Die Cockpit-Instrumente (und wohl auch ein paar Effekte) funktionieren noch nicht, aber die Sounds können sich bereits hören lassen.
Die Cockpit-Instrumente (und wohl auch ein paar Effekte) funktionieren noch nicht, aber die Sounds können sich bereits hören lassen.
von DUI
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- Karaya
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Das Gunsight find ich höchst eigenartig - hab noch nie ein solches Fadenkreuz gesehen. Die meisten sind ja (aus gutem Grunde) kreisförmig.
von Karaya
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- Zerwas
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Ein enger Kurvenradius ist OK, hoffentlich werden da auch die Fliehkräfte berücksichtigt... und vor allem nicht nur bei der Blauen Fraktion, sonst wird das schneller ein Reinfall als gedacht, denn graphisch kann der 5,0 nicht mithalten.

von Zerwas
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- Lebano
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von Lebano
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- Qetzalcoatl
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Ich hoffe, es geht in dem angekündigten Tempo weiter:
"Team Fusion Simulations Update 2 July, 2019 BEAUFIGHTER MK1C & MC202 SerieVII
Showcasing two of the new flyable aircraft for IL-2 Cliffs of Dover.
Beaufighter Mk1C and Macchi MC.202
Also showcasing the new North African theater.
A more in depth look the Beaufighter and MC.202 will be released soon.
An update on Map progress will be released in the coming days.
The North Africa map is still in Alpha. It does not include the new cloud systems and weather, or other details such as rock formations or rocky abuttments, distance views, etc. which will be seen in the final version."
"Team Fusion Simulations Update 2 July, 2019 BEAUFIGHTER MK1C & MC202 SerieVII
Showcasing two of the new flyable aircraft for IL-2 Cliffs of Dover.
Beaufighter Mk1C and Macchi MC.202
Also showcasing the new North African theater.
A more in depth look the Beaufighter and MC.202 will be released soon.
An update on Map progress will be released in the coming days.
The North Africa map is still in Alpha. It does not include the new cloud systems and weather, or other details such as rock formations or rocky abuttments, distance views, etc. which will be seen in the final version."
von Qetzalcoatl
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- Lebano
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Wertet es wie ihr es wollt, aber Team Fusion Simulations präsentiert stolz den Nord Afrika Sound Track. Ein Bild, eine Melodie:
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| Major 'Lebano' Stabsangehöriger Geschwaderstab / JG4 |
Last Edit:05 Juli 2019 00:15
von Lebano
Letzte Änderung: 05 Juli 2019 00:15 von Lebano.
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- Qetzalcoatl
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Ich werte es mal so:
Angesichts der Beiträge der letzten Tage, ist TF offenbar derzeit an mehreren Abschnitten aktiv und lässt uns endlich auch wieder daran teilhaben. Dazu gehört auch der Sondtrack. Alles was hilft, Aufmerksamkeit zu generieren, ist meines Erachtens willkommen. Und wenn man den Track einfach nur im Hintergrund laufen lässt und sich an vergangene Momente in CloD erinnert, kriegt man schon Gänsehaut.
Was auch immer aus TF 5.00 wird, ich denke, wir alle haben Lust dem Spiel über Afrika eine Chance zu geben....Wir sollten dabei nicht vergessen, das wir als Spieler auch Teil des Ganzen sind. Es sollte mich wundern, wenn der Start von TF 5.0 ohne Holperer geht. Aber ich will es um keinen Preis verpassen.
Angesichts der Beiträge der letzten Tage, ist TF offenbar derzeit an mehreren Abschnitten aktiv und lässt uns endlich auch wieder daran teilhaben. Dazu gehört auch der Sondtrack. Alles was hilft, Aufmerksamkeit zu generieren, ist meines Erachtens willkommen. Und wenn man den Track einfach nur im Hintergrund laufen lässt und sich an vergangene Momente in CloD erinnert, kriegt man schon Gänsehaut.
Was auch immer aus TF 5.00 wird, ich denke, wir alle haben Lust dem Spiel über Afrika eine Chance zu geben....Wir sollten dabei nicht vergessen, das wir als Spieler auch Teil des Ganzen sind. Es sollte mich wundern, wenn der Start von TF 5.0 ohne Holperer geht. Aber ich will es um keinen Preis verpassen.
von Qetzalcoatl
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- DUI
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von DUI
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- Qetzalcoatl
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Kleiner Nachtrag zum Visier der Martlet. Ich habe dazu folgendes gefunden:
"N-3 Gunsight
N-3C Gunsight with A-2 HeadThe N-3 series of gunsights was by far the most produced and definitely the most widely used AAF gunsight of WWII as it was, at one time or another, fitted to almost every AAF fighter, attack plane, medium and light bomber, but also trainer and even observation plane that needed a fixed gunsight. It was also used briefly as a turret sight at least on B-24’s and probably on Martin top turrets.
The N-3 was definitely not a great and excellent gunsight but it had the advantages of being available (and in great numbers), cheap (3 to 6 times cheaper than the Mark 8 or N-9) and of a size suitable for most aircraft cockpits.
N-3, N-3A & N-3B gunsights were basically N-2A sights with just a few minor differences (see below) and the only big improvement finally came with the N-3C (standardized late 1943) which was lighter (redesigned aluminium casing) and on which the bulb could finally be easily changed in flight in case of failure. Note that the issue of bulb failure in flight was already partially solved before the arrival of the N-3C with the installation of a toggle switch and the new G-9 Mazda double filament bulbs on existing Gunsights. This modification allowed the bulb to use only one filament at a time and if it burned, you just had to switch to the other one.
N-3 (standardized early 1939): similar to N-2A except designed for 24-volt system;
N-3A (standardized early 1941): similar to N-3 except larger opening of reticle holder to permit the use of 70 mil (later 101 mil) reticle and relocation of data plate to the side of the gunsight to avoid light reflection.
N-3B (standardized mid 1942): N-3A with a two wire system and uses a screw-on type electrical connector instead of the push-on type.
The N-3 series also had the distinction of using a great variety of sighting heads (which are a lot of fun of collecting) as, besides standard government procured heads, they were also fitted with a lot of different heads designed and produced directly by aircraft manufacturers. It was indeed the custom in the early years to provide the manufacturers just with the sight and let them design/install their own sight mounts and sighting heads. Some early installations, with the gunsight fixed on the cockpit floor, did not even use any sighting head as the reflector glass was fixed on the back of the instrument or directly on the windshield (P40 B&C for example)."
Quelle: www.aircraft-gunsights.com/
"N-3 Gunsight
N-3C Gunsight with A-2 HeadThe N-3 series of gunsights was by far the most produced and definitely the most widely used AAF gunsight of WWII as it was, at one time or another, fitted to almost every AAF fighter, attack plane, medium and light bomber, but also trainer and even observation plane that needed a fixed gunsight. It was also used briefly as a turret sight at least on B-24’s and probably on Martin top turrets.
The N-3 was definitely not a great and excellent gunsight but it had the advantages of being available (and in great numbers), cheap (3 to 6 times cheaper than the Mark 8 or N-9) and of a size suitable for most aircraft cockpits.
N-3, N-3A & N-3B gunsights were basically N-2A sights with just a few minor differences (see below) and the only big improvement finally came with the N-3C (standardized late 1943) which was lighter (redesigned aluminium casing) and on which the bulb could finally be easily changed in flight in case of failure. Note that the issue of bulb failure in flight was already partially solved before the arrival of the N-3C with the installation of a toggle switch and the new G-9 Mazda double filament bulbs on existing Gunsights. This modification allowed the bulb to use only one filament at a time and if it burned, you just had to switch to the other one.
N-3 (standardized early 1939): similar to N-2A except designed for 24-volt system;
N-3A (standardized early 1941): similar to N-3 except larger opening of reticle holder to permit the use of 70 mil (later 101 mil) reticle and relocation of data plate to the side of the gunsight to avoid light reflection.
N-3B (standardized mid 1942): N-3A with a two wire system and uses a screw-on type electrical connector instead of the push-on type.
The N-3 series also had the distinction of using a great variety of sighting heads (which are a lot of fun of collecting) as, besides standard government procured heads, they were also fitted with a lot of different heads designed and produced directly by aircraft manufacturers. It was indeed the custom in the early years to provide the manufacturers just with the sight and let them design/install their own sight mounts and sighting heads. Some early installations, with the gunsight fixed on the cockpit floor, did not even use any sighting head as the reflector glass was fixed on the back of the instrument or directly on the windshield (P40 B&C for example)."
Quelle: www.aircraft-gunsights.com/
von Qetzalcoatl
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- hanseat
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von hanseat
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